Çarşamba, Nisan 25, 2007

Wertyui Episode:2

Yaaaaaaa neden bana comment atmıyorsunuz? Lütfen atın yani,artık çatlıycam! Neyse
artık romanıma devam edeyim:

En son Loshii " Anne..."diye korkak korkak bağırıyordu. Adam,"Şşşşşşşşş! sessiz ol!" dedi. Loshii,"Neden", diye sordu. Adam, "Çünkü burası Wertyui yolu." Loshii kendinden emin bir şekilde,"Eee... N'olmuş Wertyui yolu ise? Adam hızlı bir şekilde "Ooo... saate bak. Şoför hızlı git!", dedi. Şoför "1232321!, diye bağırıp bir tüfekle atların nallarına ateş etti. Loshii korkmuştu.(16 yaşında olan ve hiç ateş sesi duymamış biri için gene de iyidir.) At arabası uçuyordu! Aşağıya bakmaya cesaret edemiyordu. Araba yere indi. Orada eski (orta) okuldan arkadaşı Erf de vardı. Loshii onu ilk başta tanıyamadı. Ama Erf onu hemen tanıyıverdi. Loshii ile Erf aynı anda "Merhaba" dediler. Erf sessizce "Neden buradayız?" dedi. Loshii'de sessizce "Ben de bilmiyorum" "Neyi? Bu arada senin rütben ne? Benimki kral yardımcısı yardımcısı. Loshii kıs-
kandırmak istiyordu ama şimdi değil. Hemen bir yalan uydurdu ve (Kral olduğunu gizlemek için)"I....ben daha rütbe almadım..." "ha iyi o zaman" diye içi rahatladı Erf'in. Adam "Kemerlerinizi bağlayın! diye bağırdı.

1 yorum:

Burak Özgür Ocakcan dedi ki...

Episode 3'ü de kaç gündür bekliyorum...