Çarşamba, Mayıs 02, 2007

Wertyui Episode:3

En son adam "Kemerlerinizi bağlayın", diye bağırıyordu...
Erf,"Kemer nerede?"dedi. Erf ve Loshii'nin eline (gergedan derisinden yapılma) bir kemer verdi.
Adam, "Dikkat edin biraz sonra söylenilen her cümle "ters" olacak. Söylenilen sözleri not defterinize (anlayıp) yazın."(siz de blogger'lar)
- Ama....
-Sus.
-teve...nızay.
-teve rayıh.
-En zinided?
-Koy rib yeş.
-İuytrew ec
-teve.
-korytufhsg,huhujgfhfuhgffftygh
-fkdkfjawggdcvncxde/jghsgfrjsgrejgk
-krtdhgfgzjgjkekgfaskjgffghhfrueıklsalşfdjkzxbnvg
-Tamam not aldınız mı?
-teve.Ayy... evet.
-inelim arabadan.
-tamam.
Kapıyı açtı, açtığında dışarıda çeşitli yaratıklar vardı. Onları bekliyorlardı. Ellerinde kılıçlar ve çeşitli silahlar vardı. Orada bir tane daha çocuk vardı. O çocuk onları lanetli gibi gözüken (ve gerçekten de öyle olan) bir kaleye götüdü tam yarım saat yürüdüler.
Çıktılar. Orada Kral Morthant vardı. Üçünü yanına çağırdı:
-Evet... sizi ben seçtim. Bir savaşa katılacaksınız.Hep bir ağızdan:
Olllley!, diye bağırdılar. Ama ilk önce Aikido ve Wertyuiyté adlı savunma sanatlarını öğrenin.
-Iıı... ne... ???
-Sus savaş yarın. Güzelce yatın, yarın için enerji toplayın.

2 yorum:

kuzine dedi ki...

Çok güzel bir hikaye ve bütün yazım kurallarına uyulmuş ben hata bulamadım.
Bir comment atayım dedim:)
bundan sonra sıkı okuyucularındanım.

Doruk dedi ki...

Çok teşekkür ederim.