Pazar, Nisan 22, 2007

Wertyui Episode:1

Loshii bir gün sokakta geziyordu. Birden karşısına bir adam çıktı. "Oooo...sensin, evet sensin!",diye bağırdı. Loshii:
-Özür dilerim. Kimsiniz?,diye kibarca sordu. Adam 17.yüzyılda yaşıyormuş ve savaştan çıkmış gibi bir kıyafet giymişti. Adam,Loshii'nin kolundan tuttu ve onu bir at arabasına bindirdi. Loshii hiç itiraz etmeden bindi.(Çünkü eski modaya özel bir ilgi duyuyordu.) Adam "Beni bağışlayın Kral Orulyes Losder" dedi. Loshii artık sinirlenmişti. Öfkeyle:
Benim adım Loshii Adams!,dedi. Adam yanındaki çantadan bir kitap çıkarttı. Kitabın
adı "3 kahramanın fotaraf albümü"ydü. Sayfalardan birinde (1123242344523632379900'uncu sayfa.) Kendi resmini gördü.(17. yüzyıl kıyafetinin içinde)- Bu benim dedemin ,dedesinin,dedesinin,dedesi mi?,diye sordu.- Hayır efendim
bu sizsiniz,saçmalamayın,dedi. Ama büyük bir hata yapıyorsunuz!....Anne baba!,dedi.

1 yorum:

Burak Özgür Ocakcan dedi ki...

Merhaba,
Ben Burak.Hatırlarsın belki.Neyse...Konumuza dönelim.Ben bu hikayeyi iyi anladım.Hoşuma da gitti.Gerçekten.Ve,
ben siteye etiket koymayı bir türlü,öğrenemedim...