Perşembe, Temmuz 19, 2007

Mario: Mario Öldün mü



Bildiğiniz gibi Mario ve Luigi dünyanın her yerinde tanınır.Ve oların bir çok dostu ve düşmanı var ama galiba cesur tesisatçımız Tahtalıköy'de. Onu en son Luigi's Revange oyunda gördüm.
Siz şimdi, "Haydi uzatma da nasıl öldüğünü söyle!"diyorsunuz.Tamam tamam anlatacağım.
Mario çok büyük bir savaştaydı.Bütün düşmanları bir kaplumbağa robotunun içine girmişti.
Ve Mario'nun bütün dostları bir Mario robotuna binmişti.Ama kaplumbağa ve Mario dışarıda!
Birbirleri ile durmadan savaşıyorlar.Sonun da kapumbağa Mario'yu bir darbede robotuna fırlattı. Waluigi, Luigi, Wario ve Prenses uçağa bindi ve Mario'nun elini tuttu ama Mario'nun
eli o kadar kaygandı ki tutunamadı ve düştü.

3 yorum:

Kırk kalem dedi ki...

DORUK; MARİO'YU ÖLDÜRME SAKIN.ÇÜNKÜ O BİR HALK KAHRAMANI!

Duygu Unal dedi ki...

hayir olmemistir MARIO Doruk!!!
Yaniliyorsun sen! :( :( :(

Adsız dedi ki...

Ben de eskiden mario oynardım,çok severdim.Bence sen marioyu öldürmeki ülkemizden hem biri daha gitmesin hem de bir kahraman yaşasın.Benim siteme girmek istersen:
http://caninseruvenleri.blogspot.com'dan girebilirsin.