Çarşamba, Haziran 27, 2007

Wertyui Episode:15 (Sezon Finali)

Ertyu :
-O kimin parasıydı?
Adam derin bir nefes alarak :
-Bu para 3 cesur kahramana Kral Orluyes Losder tarafından verildi. Ertyu adamı bayılttı ve:
-Ben gerçek Ertyu olsaydım zaten bir şekilde ağızımdan kaçırırdım.

Ertesi Gün :
Adam uyanmıştı. Loshii:
-Seni iyi sanmıştım!
Adam:
-Ertyu bana ne yaptı!
Loshii:
-O ne yapsın:)
Ertyu:
-O yargıca anlatsın...
Bir at arabasına bindiler. Arabada Loshii Adam'ın yanında oturuyordu. Loshii Adam'a fısıldayar-
ak, "Seni kurtarıcam",dedi.
Mahkeme salonunda yargıç ve akrabaları vardı. Loshii, "bir işim var deyip salondan çıktı."
Yargıç:
-Dava başlasın.
Savcı:
-Masa'ya yardım etme suçunu işlediğinizden dolayı idam cezasıyla yargılanmanızı talep ediyorum.
Yargıç:
-Bay Ertyu, Bay Krilto'yu Masa'ya yardım etme suçunu işlerken gördünüz mü?
Ertyu:
-Evet Sayın Yargıç.
Yargıç ikinci tanık salondan girsin.
Loshii:
-Bu adam suçlu değil!!!!!!

3 yorum:

Burak Özgür Ocakcan dedi ki...

Naber Doruk?Sezon finali ha?Çok güzel olmuş.İstersen sen de benim siteme bak.Ben de hikaye yaratıyorum.;)

Adsız dedi ki...

Senin romanını okudum ve Marvel'a aktarmak istedim. Kabul edersen kendi sitene yorum at.

Adsız dedi ki...

Saol Burak