Perşembe, Ekim 13, 2005

lilo ve stiç volume 1&2












Evet, evet, evet... Stiç ve Lilo'nun yaşadığı maceraları seyredin. Aslında size en çok tavsiye ettiğim film volume 2. Bu filmi seyretmezseniz size link koymam. Bu arada Başak Abla'ma sitesine link koyduğu için teşekkür ederim. Size 1&2 diye Lilo ve Stiç'de en sevdiğim sahneleri listeleyeceğim.
  1. 2.bölümde Stiç'in değişim geçirdiği sahneleri çok sevdim.
  2. 1.bölümde fotoğrafları gösterdiği ve aniden Stiç'in geldiği sahneyi çok sevmiştim.
Seyredin yorumlarınızı yazın.

8 yorum:

ycurl dedi ki...

Doruk,
Buralardaki televizyonlar gostermiyorsa nasil seyredecegiz? :) Sayfani pek bir sevdim. Senin yasinda Umut adinda bir yegenim var yazdiklarini okurken onu hatirlattin bana. Bu arada incredibles'i seyredip seyretmedigini bilmiyorum -eminim seyretmissindir- ama sevip sevmedigini merak ettim. Ben 3 kere seyrettim de :))

fethiye dedi ki...

stitch'in en cok "kotuluk seviyen buraya kadar geliyor" demesi bizim cok hosumuza gitmisti, halA da ayni seyi soyleriz aramizda. sagol hatirlattin, bir daha seyretmek lazim...

Duygu Unal dedi ki...

ben de bayagi seviyorum onlari dorukcum..zevklerimiz benziyor seninle :o)

duygu

Doruk dedi ki...

Vcd ya da Dvdsini alın.Incredibles'ı seyrettim tabii. Onunla ilgili de bir yazı yazarım.
Bence de Fethiye Abla.
Doğru benziyor Duygu Abla.

Adsız dedi ki...

lilo ve stiç'den nefret ederim!!!Sen izletmiştin bana zaten.Değişimlerinden hiç hoşlanmadım ben onun.Haftasonu gidiyoruz değil mi?Ya da haftasonu Star wars' a başlıyor muyuz?

Doruk dedi ki...

başladık bile unuttun mu?

Adsız dedi ki...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » » »

Adsız dedi ki...

lilo bir manyak stich ise zır deli taksi kime kurdale