Cumartesi, Ekim 08, 2005

Indiana Jones-Kamçılı Adam


3. filmi daha çok beğendim ama size yine de 1. filmi anlatacağım. Film Indiana Jones'un çocukluğuyla başlar. Babası ona Fransızca yüze kadar saymasını söyler. Indi, kısık bir sesle saymaya başlar. Saydıktan sonra çocuğu bir kampa yollar babası. Orada kaçak öğretmenler aralarına karışıp savaş yapmaya hazırlanıyorlardır. Yaptıkları da düşmanlar kamyonda dövüşüyorlardı, Indi ise atın üzerinde. Arkadaşı ile beraber gidiyordu. Arkadaşı ona yardım ediyordu. Ve Indi, ne yazık ki, parayı ödemek zorunda kaldı. Ve babasıyla beraber elması buldular.

4 yorum:

Basak dedi ki...

Kamçılı Adam'da Indie, küçük bir kasabada çocukları zorla çalıştıran bir grup adamla karşı karşıya geliyordu değil mi? Bu adamlar da kutsal elmasların peşindeydi. Bu film çekildiğinde ben 8 yaşımdaydım. :))
Sıkı filmdi.

Doruk dedi ki...

Aaa, ben de 6 yaşında seyrettim.

Adsız dedi ki...

ben bu filmi izledidigimde 8-9 yaslarindaydim.hayatimda ilk kez o zaman izledim ve cok etkilendim.ondan sonrada hic seyretmedim.simdi 26 yasindayim ve yillar sonra tekrar filmi gordum.ayni heyecani dun gibi yasadim.

Adsız dedi ki...

selda
bu film beni o kadar etkilemis olacak ki aradan 19 sene gecmesine ragmen tekrar izlemek icin sabirsizlikla bekliyorum