Perşembe, Mart 01, 2007

Spider-Man'e Neler Oluyor?




Aradaki farkı görebiliyor musunuz?
_______________________________________
Bildiğiniz gibi 3 . film Mayıs ayında geliyor. Resimde gördüğünüz gibi Spider-Man'in kostümü siyah! Filmde birçok düşman geri dönüyor. Harry Osbourn'un babası, öldüğü için (2.filmde zaten babasdı geri dönüp ona yeşil goblin olmasını söylüyordu.) o da bir yeşil goblin oldu. Ve diğer düşmanlarımızda şunlar, Kum Adam (Sandman), Venom.
___________________________________________________________________





3 yorum:

Adsız dedi ki...

Doruk'cuğum,
Ben de Spiderman'i merakla bekliyorum. Hatta bu yakınlarda siyah kostümüyle :D bir pastasını da yapmayı düşünüyorum. Bakalım sen de beğenecek misin ?

Burak Özgür Ocakcan dedi ki...

Merhaba,
Ben burak.Bazı yerlerde yazdığına göre,Spiderman filmde siyah kostüm aldıktan sonra,aynaya bakınca eski kostümü yansıyormuş aynaya...

Burak Özgür Ocakcan dedi ki...

Sevgili Doruk;
Film nihayet geldi.4 Mayıs'ın ilk gününden sinemaya gittim...